Saturday, August 2, 2008

ik ben floyd

Hoi, ik ben blji dat ik een eigen blog heb. Als ik een tennis westrjid heb zal ik het zeggen. Over een week en een half heb ik een tennis toernoij. Onder 12 jaar.ik zal altjit iets schrjiven en nu heb ik nog maar een maand vakancy. En dan moet ik weer naar school. En karolien is ergisteren bij ons gekomen. en met rachel heb ik nog ge zwomen in de lake. Met papa tennis ik bjina elke dag en ik word steets beter met tennis. En met daisy gaat het ook goet maar het is heel warm voor daisy. mama heeft nu twee weken vakancy. En met onz alemaal gaat het heel goed.



Groetjes floyd

2 comments:

rara said...

hallo floyt,
wat een leuke blog!!!
ik hou inderdaat heel veel van zwemmen.
ik hoop dat er nog meer komt.

groetjes, rara

Anonymous said...

Wat een goed idee!
Dat vindt oma ook!
Nu gaan we allemaal voor je duimen!
Heel Veel succes en
Heel Veel Plezier met tennissen!

Van oma en de hele familie!!!