Sunday, September 14, 2008

Nog een toernooi

Hallo allemaal,

Sorry. Ik had geen tijd de laatste dagen om weer iets te schrijven. Vorige weekeind heb ik nog een toernooi gespeeld. T/m 12. Single en dubbel. Ik ben met single tot de 1/2 finale gegaan (heb helaas in de 1/2 finale verloren) en met dubble tot de finale (we hebben dan verloren). Voor deze tweede plaats hebben we een medaille gekregen. Dus weer een medaille :-) Voor de single, ben ik heel blij want voordat ik verloor heb ik tegen goede en grotere gewonnen en voor dat ga ik (hoop ik) veel punten krijgen. Vanaf 1e Oktober kan ik zien hoeveel punten ik in Augustus gekregen heb. Ik ben nu 34 op de ranglijst t/m 12. Mijn goal voor dit jaar is under de 20e!

Anders hebben we twee weken geleden een hele leuke weekeind gehad met zo'n allen. Ook met Daisy. Twee dagen weg en twee kanoe's trips. Het was heel leuk en Daisy vond het heerlijk in het water te zwemmen. Mama en papa gaan leuke fotos op de andere blog plaatsen. Maar hier is al een van Daisy en een van mij. We moesten flink tegen de wind paddelen. Het was echt mooi en vermooiend...


Groetjes en tot gauw

Floyd

4 comments:

Anonymous said...

PROFICIAT, FLOYD!
Oma vindt dat leuk om te horen!
Ook om de mooie foto's
qiupmeerbij te zien.
Veel groeten uit Amstenrade.

Anonymous said...

Hallo Floyd,

Geweldig dat je zo goed tennist. Ik denk dat ik nu al flink van je zal verliezen. Het is wel veel trainen maar ik begrijp dat je dat heel erg leuk vindt.
We blijven jullie volgen op jullie sites!
Heel erg bedankt steeds voor de berichten.
Veel lieve groeten van Jeanny en Rob.

Anonymous said...

Il est vraiment très beau, ce chien, même quand on n'en voit qu'un petit bout !

Anonymous said...

J'ai cru un instant que c'était un castor !